Logotip (logo) kao riječ je nastao od starogrčkih riječi za „riječ, govor“ i „oznaka, otisak“.
To je jedinstveni grafički znak ili simbol koji služi kao zamjena za puno ime nekog subjekta (brenda).
S logotipom se sve zakotrljalo još 2300. prije Krista, s prvim cilindričnim pečatom.
Oko 600. prije Krista počinju se kovati prve kovanice s logotipom vladara.
Razvojem industrije razvija se i potreba za sve inovativnijim izrazima logotipa.
U brendiranju logotip je neizostavan dio brenda.
On mora odisati samim duhom brenda koji označava. Mora izražavati isto značenje, nositi iste boje…
Logo je nevjerojatno snažna i važna marketinška „sitnica“.
Logo je ponekad važniji od samog naziva poduzeća i jako često ga zamjenjuje.
Kad vidimo logo nekog poznatog brenda odmah ga povezujemo s djelatnošću tog istog brenda.
Na primjer vidite logo Coca-Cole i već ste žedni. Vidite logo neke društvene mreže i već znate da je ekipa tamo. Vidite logo sportskog kluba za koji navijate i odmah gledate kad je iduća utakmica…
Ako vas zanima što je u trendu u svijetu logo dizajna zavirite na Instagram profil poznatog influencera Jeroen Van Eerdena koji se bavi baš dizajnom logotipa.
Za sva pitanja možete me kontaktirati.