Copywriting i content writing su slični pojmovi, a razlika je u tome što copywriting uglavnom znači pisanje kraćih promotivnih tekstova dok content writing uglavnom znači duže tekstove često i ne čisto promotivne.
Važnost riječi
Riječi su nešto najviše do čega je razum stigao.
Bez zapisane riječi svaki bi naraštaj kretao iz početka.
Zato zapisana riječ omogućava učenje onog što je već otkriveno i zapisano i nadogradnju istog.
Moj zadatak je snagom pisane riječi učiniti da ljudi zaista čuju, osjećaju – a prije svega da vide. – Joseph Conrad
Snaga riječi nema ograničenja. Jedna riječ u pravo vrijeme može promijeniti nečiji život.
AI može napisati dobar tekst, ali nikada neće imati kreativnost ljudskog razuma.
Copywriting i content writing
Copywriting i content writing su zanimanja koja su ne tako davno bila posve nova i poželjna. Dolaskom umjetne inteligencije mnogi počinju koristiti istu kao zamjenu za ljudski tekst, a i besplatna je.
Grčki filozofi sofisti znali su reći da je važnije znanje pričanja negoli sama bit onoga o čemu se priča.
No danas je jednako važno imati dobar proizvod ili kvalitetnu uslugu i znati je marketinški prezentirati.
No ako želite rast vašeg poslovanja jedno bez drugoga ne ide.
Za dobru marketinšku kampanju potrebna je kreativnost i poznavanje marketinških trikova i poznavanje samog proizvoda ili usluge.
Ako vam je potreban savjet ili ideja, tekst…, slobodno mi se obratite OVDJE.